Hieronder staat een volledige lijst van Frequently Asked Questions. Klik hieronder op een categorie voor een deel-FAQ.
 
Kan ik ook lid worden zonder mee te moeten doen aan de toertochten?
Natuurlijk kan dat! Vrijheid blijheid geldt zeker in onze club. Niet iedereen heeft zijn MX-5/Miata voor het zelfde doel.
Ik wil een 2e hands MX-5 kopen. Waar moet ik op letten?
Hier hebben we een speciale pagina aan gewijd welke je hier kan vinden...
De links in de nieuwsbrieven werken niet
Om de links naar de evenementenpagina's en inschrijfformulieren te kunnen openen moet u ingelogd zijn op de clubsite. Vul dus rechts uw gebruikersnaam en wachtwoord in en zet een vinkje bij 'Onthoud mij'. Dan zult u nu en in de toekomst geen problemen meer hebben met het bekijken van ledenpagina's als u nog niet ingelogd ben. Open evt. de link uit de nieuwsbrief opnieuw of ga naar de agenda (inloggen nodig) om de ritten te zien.
Ik probeer in te loggen maar mijn account is vergrendeld. Wat nu?
De site bevat een ingebouwde veiligheid waarmee uw account wordt vergrendeld als u 5x achter elkaar foutief hebt ingelogd (verkeerd wachtwoord). Dit kan ongedaan worden gemaakt door de ledenadministratie. Laat daarom via het formulier op deze pagina aan de ledenadministratie weten dat uw account vergrendeld is en/of dat u uw wachtwoord niet meer weet. Dan kunt u binnenkort weer inloggen...
Ik heb problemen met het bereiken van de website. Wat nu?
Hiervoor kunnen een paar oorzaken zijn:
- Accepteer cookies die door de MX-5 Clubsite worden aangemaakt. Zonder kan u niet inloggen. 
- U heeft JavaScript in uw internetbrowser uit staan. Hierdoor worden bepaalde onderdelen van de site zoals het menu niet of niet correct weergegeven.
- Voeg de website (http://www.mx5club.nl) in de internetopties toe aan de lijst met 'Vertrouwde websites'.
- Geef in McAfee Net Guard het IP-adres 8.8.246.221 toegang.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten of ik kan niet inloggen.
Via de pagina 'Wachtwoord terughalen' kunt u uw wachtwoord laten toesturen naar het emailadres waarmee u bij de club bekend bent. Lukt dit niet of blijft u problemen houden dan kunt u contact opnemen met de webmaster.

Ik kan niet alle FAQ's zien
Niet alle Frequenty Asked Questions zijn openbaar. Log daarom hiernaast in om een volledig overzicht van alle vragen te zien.

Ik krijg een foutmelding als ik mijn wachtwoord wil wijzigen
De Websitecommissie heeft voor de veiligheid van uw persoonsgegevens een paar voorwaarden ingesteld waar uw wachtwoord, als u die wijzigt, aan moet voldoen. Als uw nieuwe wachtwoord niet aan de voorwaarden voldoet dan krijgt u momenteel nog een cryptische systeem-mededeling:
Password length minimum: 4. Non-alphanumeric characters required: 0.
Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een goede en duidelijke foutmelding.

De voorwaarden voor uw nieuwe wachtwoord zijn:
Minimaal 4 karakters en maximaal 12 karakters;
Minimaal 1 hoofdletter en 1 kleine letter;
Minimaal 1 cijfer.

Blijft u problemen houden dan kunt u contact opnemen met de Ledenadministratie.
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
Wat jammer dat u weg gaat. U kunt uw lidmaatschap eenvoudig en met alle benodigde gegevens opzeggen door middel van het speciale formulier op deze pagina.